SuperShopping The formula of Quality of life

Varekurven er tom

Spørgsmål & Svar

”Jeg har bestilt en velkomstpakke, men jeg har ikke modtaget den endnu”

Du kan forvente at modtage din velkomstpakke indenfor ca. 14 dage. Hvis du ikke har modtaget den, kan det have følgende årsager:

1). Du eller en på din husstand har allerede fået en velkomstpakke med pågældende produkt.
2). Du kan kun bestille tre velkomstpakker ad gangen, når de er betalt, kan du bestille velkomstpakker på andre produkter.
3). Du har ubetalte regninger. Hvis du mener, der er noget andet galt, så kontakt vores kundeservice.

 

”Jeg synes, at der går for lang / kort tid før min næste abonnementspakkes sendes til mig”

 Du kan altid ændre intervallet på din abonnementsforsendelse, så det passer bedre til dit behov. Det kan du gøre under ”ændring af abonnement” under ”kundeservice” – klik her

 

”Kan jeg slippe for at betale porto og eksp. gebyr?”

Ja det kan du. Hvis du vælger at betale forud med kreditkort, slipper du for porto og eksp. gebyr på dine abonnementspakker. Og på velkomstpakken skal du kun betale 25 kr. i stedet for 49 kr.


”Hvordan opsiger jeg mit abonnement?”

Du opsiger nemt dit abonnement på vores hjemmeside www.supershopping.dk - der findes en knap i menuen til højre på forsiden: ”Opsig abonnement” - du kan også trykke her.
Du skal indtaste kundenummer og fakturanummer. Har du flere abonnementer, du ønsker at opsige, skal du opsige et ad gangen. Der vil efterfølgende blive sendt en bekræftelse til den e-mail adresse du har oplyst os.

 

”Når jeg indtaster kundenummer og fakturanummer, svarer siden, at mit abonnement ikke kan findes, hvordan kan det være?”

Du kan have tastet forkert, tjek at både kundenummer og fakturanummer er korrekt indtastet, hvis du er i tvivl kan du altid skrive til vores kundeservice.

 

”Jeg har opsagt mit abonnement, men jeg har fået tilsendt endnu en abonnementspakke”

Dette kan skyldes, at dit abonnement er blevet opsagt for sent; på din sidste faktura står datoen for sidste frist for opsigelse. Når et abonnement opsiges vis hjemmesiden, sendes altid en bekræftelse på opsigelsen, på denne vil du kunne se, hvilken dato du har opsagt abonnementet. Tjek med din opsigelsesbekræftelse, om du har opsagt rettidigt, hvis du har det, så skriv en besked til vores kundeservice og de vil behandle sagen.

 

”Jeg har fortrudt, at jeg har tegnet et abonnement – hvad kan jeg gøre?”

  1.  Hvis du har valgt giro-betaling, så kan du i 24 timer fra du har foretaget din bestilling slette den gennem linket, der er nederst i den ordrebekræftelse, der er sendt til den e-mail du har oplyst ved bestilling.
  2.  Hvis der er gået mere end 24 timer fra bestilling, kan bestillingen ikke slettes, men du har 14 dages fortrydelsesret. Fristen gælder fra modtagelsen af velkomstpakken (se fakturadato). Der er ikke fortrydelsesret på de efterfølgende abonnementspakker. Læs afsnittet ”fortrydelsesret” i betingelserne for flere oplysninger – læs her

Du kan ikke fortryde en bestilling ved at skrive en e-mail til os eller, hvis du har valgt at betale forud med kreditkort. I disse tilfælde skal du benytte dig at din 14 dages fortrydelsesret på velkomstpakken.

”Jeg ønsker at returnere et produkt, hvor skal det sendes hen?”

Du kan returnere velkomstpakken inden for de 14 dage, som er din fortrydelsesret. Da der lovmæssigt alene er fortrydelsesret på velkomstpakken, kan abonnementspakker ikke returneres under normale omstændigheder. Returnering af en abonnementspakke vil ikke fritage for betaling af denne.

En evt. returnering skal altid ske til:

SuperShopping
BOX 6000
Pallasti 28
19 098 Tallinn
Estland

 

Kontakt Kundeservice - Klik her

Opsige eller ændre abonnement - Klik her